miércoles, 20 de mayo de 2015

AUTOEVALUACIÓ


Primerament, vaig a parlar sobre el que he aprés de la assignatura. Al començar el curs vaig tindre sensacions d’incertesa a causa de la utilització d’un blog, nous mètodes d’aprenentatge, noves ideologies que trencaven en l’establert o qüestions gelatinoses. No obstant a això, he acabat aprenent a utilitzar aquestes ferramentes i a adonar-me’n d’aspectes en l’educació que abans no hi veia. Sobretot he aprés a ser més crític en l’àmbit educatiu, veig amb diferents ulleres les qüestions referides al moviment i al que es educació.

En segon lloc, vaig a parlar sobre el que he fet per a aconseguir-ho. La utilització d’un blog m’ha permès intercanviar informació constantment amb els meus companys, cercar-ne o realitzar entrades interesants fet que ha provocat un enriquiment dels meus coneixements. A més, l’experiència de treballar en equip ha sigut molt positiva i estimulant. També, he estat completament involucrat en les converses que es donaven a classe participant i escoltant,  imprescindible per a qui vulgui dedicar-se a l’àmbit educatiu. Tanmateix, he realitzat tots els treballs que s’han demanat a classe amb el màxim rigor possible i aconseguint entendre tots els conceptes.

En tercer lloc, vaig a parlar sobre el que he fet per a que els demés aprenguin. Crec que aquest punt està molt relacionat amb el punt anterior, ja que treballant per a aprendre jo he fet que aprenguin els demés mitjançant el blog, el treball en equip o les converses a classe.

Per últim vaig a parlar de la utilitat d’aquests aspectes en mi. Aquests factors han fet que m’he n’adoni de la importància que te l’educació del moviment en la societat i han despertat en mi un major interès del que ja tenia per a dedicar-me en un futur no molt llunya a l’àmbit educatiu e intentar aplicar tots els coneixements que he aprés a classe tot i la dificultat que presenta. M’agradaria ajudar als alumnes des d’una visó entre pràctic reflexiu e intel·lectual transformador d’aquesta manera tindre en compte les necessitats de cada alumne.  

Per tots aquests motius em donaria una qualificació d’un 9.

No hay comentarios:

Publicar un comentario